Luottamushenkilöt

Minna Purmonen

ILOMANTSIN KUNTA: kunnanvaltuutettu, hyvinvointilautakunnan jäsen, sote-neuvottelukunnan jäsen POHJOIS-KARJALAN KOULUTUSKUNTAYHTYMÄ, RIVERIA: valtuuston varajäsen

Arto Haaranen

ILOMANTSIN KUNTA: kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen varajäsen, kuntaympäristölautakunnan jäsen, museosäätiö hallituksen jäsen ILOMANTSIN PERUSSUOMALAISET RY: hallituksen pj PERUSSUOMALAISTEN POHJOIS-KARJALAN PIIRI RY: piirihallituksen varajäsen

Mika Purmonen

ILOMANTSIN KUNTA: kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen 2.vpj, henkilöstöjaoston pj, omistajaohjaus- ja elinvoimajaoston jäsen POHJOIS-KARJALAN KOULUTUSKUNTAYHTYMÄ RIVERIA: hallituksen 2.vpj PERUSSUOMALAISTEN POHJOIS-KARJALAN PIIRI RY: hallituksen pj

Olli Puhakka

ILOMANTSIN KUNTA: kunnanvaltuuston varavaltuutettu tarkastuslautakunnan varajäsen keskusvaalilautakunnan varajäsen kiinteistötoimitusten uskottumies POHJOIS-KARJALAN KOULUTUSKUNTAYHTYMÄ RIVERIA: yhtymävaltuuston jäsen tarkastuslautakunta vpj PERUSSUOMALAISTEN POHJOIS-KARJALAN PIIRI RY: hallituksen jäsen

Muut luottamushenkilöt